Söndag.

Blev en fika me min carro på fåtäljen, ytterst mysigt. Även fast jag råka bli 30 minuter sen, men jag skyller på sl... juste idag prova jag en ny stil mittbena (aelr mittbena för att vara maja) o nästan inge mascara, jag vill förändras så de var de ända jag kom på, haha. Vill ju färga håret men tills studenten ska jag vara blond iallafall. Men de var faktiskt snyggt så jag kanske ska köra på de? Just nu sitter jagallafall  inne på ginza o cdon nu har ju kollat klart alla greys anatomy avsnitt på 83 timmar på en månad så nu har jag abstinens efter tv serier, haha de är inte långt ifrån jag beställer hem alla lost o desperate housewives avsnitt eller one tree hill sänsong 5. aja nu börjar solsidan som btw e mkt sämre än säsong ett, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0