Lördags natten.

Var uppe klockan åtta och fick skjuts till skolan, hade några lektioner för de var öppethus. Jag överlevde för att niklas följde me mig till min hatade matte D lektion, stort tack! haha. Sen åt vi lunch i skolan me några andra alldeles för längre. På kvällen var jag så tog jag pendeln till huddinge för att möta upp moa och caroline, vi skulle hem till isabell. Hade jättetrevlig kväll med nytt folk, alltid roligt med nya ansikten. Vi körde massa frågespel, snackade, jag har aldrig osv. Kvällen slutade me att de bara var jag, caroline, moa och isabell som var kvar och vi började spela monopol klockan 3 på natten, 4 timmar senare ligger isabell o sover och jag o moa är utklassade av caroline, inte kul.. Då bestämmer vi oss för att dra hem och kommer precis hem till 9 då mami gjort frukost sen somna jag sittandes i sängen. Ikväll blir det en väldigt lugn kväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0