BERLIN

Eftersom jag ska upp kl 3 inatt för att åka till skavsta me towa o caroline där vi ska möta upp dom andra. Ååå sen draar vi till beeeerlin :D Både flyg och lägenhet 4 nätter (en riktigt fin o nära tunnelbanan) går på cirka 1000 kr är inte det ett riktigt klipp!? Det kommer bli så jäkla grymt! Sen på måndag när jag kommer hem kmr morfar o hämta mig så ska vi åka 70 mil till sälen, kmr ta gaalet lång tid. Menmen jag slipper skolan, bästa slutet på ett lov någonsin! Längtar till jag får träffa min simon, han är så galet underbar. Jag ska lära hnm åka skidor men vi ska bara åka i lilla backen enligt hnm, haha. Aja men innan tisdag blir det inga mer inlägg och sen får jag se hur de blir om jag orkar ta me datan me mobilabredbandet de krånglar som in i helvete, nu måste jag sluta babla på, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0