Torsdag

Började dagen med en välförtjänt sovmorgon och sen till skolan, där jag har delat ut hundratals bullar, visst är jag snäll!? Folk som tycker jag värkar dryyyg.. jag är ju världens snällaste lixom :) haha. Bakade 200 bullar igår på 5 timmar, det var total kaos i köket. Så ni kan ju gissa vad min middag och lunch blev igår och idag, inte bra jag som skulle sluta me onyttigheterna.. Nu ska jag allafall på barnvakts interjuv, så nu håller ni alla tummarna för mig och sen om jag vill/orkar/hinner elr ngt, så ska jag träffa bruuudarna på fika. Aja jag måste dra nu, inte bästa intrycket precis att komma försent! puss på er och glöm inte hålla tummarna för mig nu ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0