Måndag.

Jag gillar inte måndagar, det ända bra är att jag nu slutar 3 ist för 4, alltid ngt o hurra för. Men den här måndagen var lite speciell, caroline fråga om jag vill följa me till berlin på jullovet & viiisst faaan vill jag de :D Kryssning & berlin me vänner & sen sälen me familjen, mormor o morfar & brorsans familj på jullovet. Giiissa om jag är taggaad! Sen var jag på ett hemligt besök idag (thihi) & sen gick jag faktiskt till körskolan o fråga hur man får körkort, haha jag är lite efter med det där med bilar & totalt ointresserad. Sånt jävla slöseri me pengar men ska försöka övertala päronen. Menmen man måste ha körkort som aupair så de e bara o ta tag i det, i maj ska de vara klart så wish me luuck. Nu ska jag dra till gymmet, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0