Helgen & halloween bilder!

I fredag drog jag o caroline o föra hos mig nu, som tydligen blivit tradition. Sen mötte vi hanna o drog till något ställe där carros lag djurgården(usssch, haha) hade avslutningsfest. Efter de drog vi till softbar, kvällen var helt okej men jag var så trött så jag var inte på topp direkt. Jag o carline somna på perrongen, haha. Sen koka pasta vi pasta kl 4 o somna direkt. Sen hela lördagen låg vi i sängen o kolla film, åt godis o käka pasta. Hur mysigt som helst! Åkte sen till mina förädrar till vårt hus i nacka o bara chilla & idag var det släktkalas.

eftersom jag varit i london har jag inte sett dom här bilderna förns i helgen, men här kommer bilder från min halloween som var hur grym som helst! :)








hah min absluta favorit bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0