God morgon!

Kvällen började me middag på på donken me caroline, sen kom filippa och så drog vi till entourage där vi träffa carro. Det var allafalll roliigt :) Vi dansade där tills de stängde o sen ringde jag min privat skjuts så åkte vi hem. Hade ingen lust o gå på efterfest me ngn sliskig snubbe precis, haha. Sen satt jag o mina päron o käka tsm mitt i natten, haha. Nu ska jag börja fixa mig i superfart för om en timme ska jag till stan o träffa matilda, den vännen jag känt längst som jag fortfarande umgås me, tror vi träffades förstagången för typ 13år sen :) Fast man har ju ingen lust o dra ut för de jävla väädret.. Efter de blir de middag me stephanie, länge sen vi träffades så de blir awesome! puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0