God morgon!

Vaknade av att en djävul ringde till mig halv 4 imorse, fast kanske får skylla mig själv att jag glömde stänga av vibrationen. Snart ska jag gå o träna bort allt skit jag ätit i helgen o sen ska jag på harry potter me carro & hanna och äta lite mer skit, haha. Har höga förväntningar på filmen nu, hoppas bara den är bättre än den förra som jag faktiskt tycker är förolämpning mot boken, haha.

Jag vet att de e dåligt me bilder men hamnar alltid framför mammas data för den får inte damp o ljudet fungerar, hah. Men måste gå o lämna in den snart! Kan inte ens räkna hur många gr jag lämnat in mina datorer, stackars mina päron. Nej nu ska jag rulla till gymmet o hoppas att inga jobbiga pratglada människor är där, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0