Söndag

Det var supertrevligt igår när släkten var här, jag fick lite presenter som jag visar er sen. När alla hade gått hem trallade jag ner till nelly som vanligt och dom är så söta så jag nästan dog! När jag kom ner dit så stod hela nellys familj + nellys mormor o morfar och sjöng för mig & så fick jag ett thomas sabo armband! Sen satt jag o nelly o hennes lillebror och spela tv spel resten av kvällen och tjocka oss me massa godis. Efter 12 någon gång fick jag o nelly för oss att hoppas studsmatta men de var kolsvart ute o både hon o jag är skit mörkrädda så de var askul.  

Nu sitter jag bara på våran nya veranda (elr vad man kallar de?). Eftersom de varit dåligt me bilder i bloggen kan ni få se lite av mitt landställe från nacka även fast de nte är något fint eftersom våren vägrar ju komma -.-' elr den börjar faktiskt komma nu för min pollen allergi börjar dra igen, både positivt och negativ. Men jag trivs faktiskt bra här, jag älskar att ha ett landställe me stor tomt där de inte tar mer än en timme till stan!
Nej nu måste jag tjocka mig med ännu mera tåårta och sen ska jag tralla ner till nelly. pusss!

lite random bildern bara nyss från verandan.
(fast huset på första bilden är inte mitt utan nellys gästhus)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0