onsdag!

Idag så hade jag bara två lektioner o sen drog jag o niklas till sollentuna. De var skit kul fast vi blev aströtta efter typ 3 timmar -.- Niklas garva ihjäl sig åt mig när vi var på akademibokhandeln, först sitter vi på övreplan i ett par stolar o sen åker vi ner till bottenvåningen, sen när vi är nere vid rulltrappan märker jag att min mobil är där uppe o jag får panik o ska upp, men det finns bara en rulltrappa som går neråt inne i butiken annars måste man gå ut o skitlång väg så jag springer upp för rulltrappan åt fel håll o niklas dör typ av skratt. Jag är glad att han inte hann filma! Men nu är jag hemma o ska ta de lungt bara, för imorron fyller jag 18! Som jag påmint emilia 17 gånger idag miiinst, hahah! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0