Lördag!

Jag o pappa har nyss varit o handlat mat o tårtor till mig :D thhihi. Vi åkte runt till 5 olika mat affärer för jag ville ha en speciell cider (hallon/stjärnfrukt), sen var vi tvungna att åka tillbaks till den första mataffären för att köpa tårtorna o sen när vi väl var på väg hem kom jag på att jag ville ha chips så vi var tvungna att vända :)¨
Pappa: maja du är så himla jobbig.
Jag: tyst, jag fyller år så klaga inte.
Pappa: haha men de skulle varit precis lika dant om du inte fyllde år -.-
Jag: men då hade du haft rätt o klaga allafall :)

Nu är vi allafall hemma o nu ska jag hjälpa mamma me maten o sen fixa mig, snart kommer släkten. vi hörs ikväll. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0