Helgen!

Har inte hunnit skriva något för i fredags drog vi brudar hem till carro o hade mys och åt och snackade osv. Jag o caroline sov över hos carro. Men vi följde me alla till bussen först o så sjöng vi för melle som blev 18 igår, grattis i efterskott gumman!
Dagen efter sätter vi på sex and the city halv 10, det var iiinte okej. Så efter carros pojkvän kommit efter ett antal timmar åkte vi allafall till hökarängen så skulle vi ta tuben till gubbängen men carro tar fel så vi hamnar i farsta så får vi åka tbx och när vi kommr till gubbängen så har solariumet stängt! Så de slutar me att vi åker tillbaks till fasta och solar där och caroline pierca sig. Jag var på väg o pierca mig oxå, men jag banga! Haha ne men ska snacka m mami först o hon är ju i london, men inatt kommer hon hem :) saknar henne som fan! aja men allafall sen åkte vi tbx till carro o jag köpte glass till alla, jag är så snäll (a) sen gick vi hem till carro igen. Hon har världens mysigaste typ utbucktning i huset me kuddar som man kan öppna fönstret o sola, så där låg jag o caroline o så somna jag, hahah. Efter de skulle jag o caroline åka hem men de sluta me att vi hamna i humlegården me marabou polka och passionsfrukt. Det blev tusen skratt allafall, tur att ingen såg oss! Sen åkte jag hem till solna, men jag ville inte sova hemma ensam som jag typ gör varje helg så pappa är så snäll och åker hem o hämtar mig mitt i natten och så sov jag i nacka inatt. Nu blev det ett sjukt långt inlägg så men de är vad jag gjort i helgen och nu ska jag till min älskling nelly. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0