Veckans värsta dag...

..blev trots allt inte så dålig. Började me två timmar data sittande, lite boring men aja. Fattar typ ingenting på programeringen ändå så då äre tur att fb finns ;) sen en timme på retoriken där vi bara satt i grupper o skulle skriva tal (hah kan tyvär inte påstå att jag var så aktiv). Lunch me carl, daniel, niklas o en osocial emilia, efter de trodde jag att jag skulle ha matte men icke, jag o emilia gick o kolla i aulan där fredrik reinfeldt talade. Jag blir glad för allt som gör att jag slipper matten så :) sen var min lärare i fysik sjuk så jag o niklas roade oss me att söka på eniro vart vi bodde och niklas tyckte de var pinsamt för jag kunde inte bestämma mig i vilket hus jag bodde i, haha! O så tillslut en timmes ofattbar kemi b o så fick vi sluta tidigare, såhär bör varje måndag vara! Bara tre halvdagar kvar o sen loooooooooooooooov, love it! Ikväll äre ju top model o svenska hollywoodfruar, de får man inte missa. pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0