Söndag

Jag har försökt nu en halvtimme o ladda upp bilderna från sälen, men alla blir åt olika håll osv :S så jag tar i tu me de senare, haha. Igår var jag, mamma, pappa, storebror, simon, sussi, mormor, morfar, ida, julia, per och magda på resurang på djurgårn. Det var jättemysigt och god mat! Sen åkte jag hem o träna och bara kolla på melodifestivalen, jag tyckte att salem elr erik skulle vunnit, men aja..
Imorse kom simon in till mig och la sig i min säng så lyssna vi på melodifestivalen. Roligast är när man är på toa o så försöker han komma in så säger man "jag vill vara ifred just nu", då säger han "går det bra?", de är så himla gulligt o jag garvar alltid åt de. Och vet ni vad han kallar mig för "faster majsan", haha de e så jävla fuult :P Nu ska jag börja fixa mig sen ska jag in till stan för att träffa caroline, har inte sätt henne sen alla hjärtans dag så de blir underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0