Hemma igen!

Nu har simon, bror o sussi åkt, saknar redan min pojke (haha han är så söt o kallar mig för "min flicka")! Kan berätta en till rolig grej simon sagt när vi var på promenad i solna. Simon är översocial och frågar varenda människa han möter vad han/hon heter.
sussi: simon vi möter så många människor här, du kan inte fråga alla.
simon: vad heter han då? (pekar på en svensk man i 50-60års åldern)
sussi: Jag vet inte, vad tror du då? (succkar)
simon: hmm.. darin kanske.

haha så sjukt roligt.

Idag har jag varit i stan me caroline, vi gick från tcentralen till slussen och fika, sen tillbaks till tcentralen. Där gick vi runt i affärer, jag kollade efter svarta ballerina men jag kunde aldrig bestämma mig, haha. Köpte även lite sommriga nagellack. så gick vi runt mest o snacka och käka nötter, sen gick jag från tcentralen o hem till solna och nu ska jag kolla på blåsningen o ha ångest för att jag inte pluggat ngt.. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0