Söndag!

Älskar sommaren, har bara legat o käkat frukt och solat och badat hela dagen. Sen var jag på restaurang me mormor och morfar o familjen. Min bror ringde nyss till mig o sa att sussi är på bb, så jag ska bli faster nu för andra gången :)! När jag var uppe hos dom prata jag, sussi och simon om när jag skulle åka hem.
Sussi: hur länge tycker du maja ska stanna?
Simon: jättelänge
en vecka senare
Sussi: Maja ska åka hem imorgon
Simon: meen maja skulle ju stanna jättelänge.
haha gud så söt han är!

Imorron åker jag hem ett tag från landet för jag ska träffa min bästavän carro som jag inte sätt på mer än 6v för hon har varit utomlands :O så de blir amazing! Sen på tisdag ska jag o miranda på twilight movie night när dom visar filmerna + premieren för den nya :) Så jag kommer tyvär inte ha en data till hands under dom dagarna men jag är tillbaks på onsdag!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0