Skolavslutning!

Hade skolavslutning idag, så jävla underbart! Började 9 o man skulle samlas me sin klass, ehm ah ja o min klass är väl typ inte bästavänner direkt, hah. Så jag var me sharmin, sara o niklas ist :) Åkte in till stan till mamis jobb, sen gick vi till LV butiken och sen käka vi på zanibar, älskar deras mat! Efter de gick jag till någon japan/kina/whatever resturang och träffade niklas, sarah, sofia, andreas, hanna & malin, men vi gick typ direkt eftersom dom käkat klart när jag kom och hanna o malin skulle göra annat. Jag hade gått från blaiseholmen till stureplan till hötorget i flera cm klack så mina fötter dog så jag sprang in på hm och köpte flipisar, men fan jag har fortfarande ont :/ Jag drog med alla till bikbok och jag hade sån jävla tur att de var 50% på allt i butiken så jag fick me mig två par mjukisshorts hem ist för en, hah stackars niklas som fick stå i kö åt mig när jag virra runt i butiken. Vi gick till kungstädgården allafall efter de och träffa andreas, oskar och någon jag inte minns vad han hette, hah. Vi låg i solen och dog för att de var så varmt efter ett tag o ett antal tidnigar kastade på varandra vandrade gick vi till gamla stan utan andreas o sofia och där köpte vi dricka på sleven och bara chilla. Haha några kineser tyckte inte om min kläning i gamla stan, haha de var lite roligt den var nog lite kort men de är faktiskt en tröja & jag hade shorts under. Men när jag åkte till stan kom d fram två tanter o bah "guud vilka fina skor o kläning", haha. Nu är jag äntligen hemma o ska duscha o bara njuta av sommarlov! Haha lite rörigt & långt inlägg men aja ni överlever.
puuuss!



thihi gissa vad jag köpt? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0