God natt!

Kom precis hem från grönan, de var skitkul!  Det var jag, miranda, niklas, hanna, philip, carl och olivia. Vi sprang bara runt till alla åkatraktioner i 11 timmar i sträck. Fast vi käkade lite oxå, åt världens godaste dounat! Vet inte riktigt vad det är me mig och dounat, tyvär har jag kommit på hur goda dom är, haha. Sen åt jag pizzabit och sweet&saur kyckling för er som är intreserade, haha. Lotter o så är inte min grej, dyrt och fula & onödiga vinster. De var kul när jag skulle åka insane me några och ni som åkt den vet att när man står i kön så ser man dom som precis har åkt klart insane över sig. Så var de en tjej som gjorde värsta kräkljudet när hon åkt klart så alla som stod där nere fick panik o kolla vart de kom (som tur var kom de allafall inte i kön), så ingen ville stå där under av oss längre, haha. Älskar insane, katapulten, popexpressen & xtreme, typ dom ända roliga attraktionerna. Sen på bussen hem, herregud de var någon/något som luktade kräk så in i helvete, halva bussen satt o höll för näsan och jag fundera på att gå av.. om det är någon lukt jag absolut inte tål, är de kräklukt, eeuuuw! men nu är jag riktigt trött o ska sätta på någon film och sova, har ont i halsen efter mitt skrikande plus att jag har haft ont i magen hela dagen :/. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0