God morgon!

Helvete vad jag sover länge senaste veckan. Jag börjar bli "gamla" maja som kunde sova hela dagarna, haha! Vaknade nyss av att några som ska byta ngt på våra element kommer in o pappa väcker mig. Har lagat kesoplättar, jordgubbar & pressat apelsinjuice till frukost/lunch, bland de godaste jag vet! Skulle igentligen träna idag men jag träna 5 dagar förra veckan i 10 hela timmar så jag orkar inte. Ska packa ist och kolla på film, orkar inte gå ut idag helt enkelt.

kollade lite på gamla youtube filmer & bilder på mig igår.
 har tråkigt så jag bjuder på gamla egobilder genom åren.

juli 2008


november 2008


december 2008


januari 2009


nää nu tröttna jag.. men ha en superbra dag babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0