Glad midsommar!

Hejhej!
Idag har de varit midsommar som jag tror ingen missat ;) Jag är ju på mitt land så jag har bara tagit de lungt m familjen och mormor och morfar, vi åkte in till kolsva o fika och kolla på midsommarstången. Mamma ville ta lotter min inte jag, men hon gav mig pengar o sa köp 6 lotter nu till dig. O vet ni jag vann faktiskt :O hah första pris! Två skålar från steninge slott(se bild 2), wow. Hahah men dom ska tydligen vara svin dyra men jag är mest glad för de e typ första gången jag någonsin vinner något utan "vinst varje gång", hah. Sen åkte vi hem till oss och åt mat. Jag gjorde världens godaste jordgubbstårta, thihi! Nu har jag o mamma badat o vi frös typ ihjäl och nu är jag neddrängt i mygga så jag är redo för natten, pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0