senaste veckan

Mer än en vecka sen  jag skrev i bloggen, men jag hade fullt upp när simon var här så de fanns inte tid eller ork. Skriver lite kort vad jag gjort den senaste veckan

Onsdag: Var hemma hos filippa hela dagen & kvällen me carro o carro, super mysigt! Filippa hade även köpt två starburst till mig när hon var i usa för hon vet att jag älskar såna :D sen mitt i natten kom simon, henrik, sussi och lukas till oss.

Torsdag: hände inge speciellt, mer än att jag, simon o pappa var i solna.

Fredag: Min älskade mami fyllde år! Så vi var i nacka fourum o köpte present till henne o käka. Sen på kvällen mötte vi mamma o så tog vi båten till waxholm o åt där.

Lördag: hände inte speciellt, mer än att vi var i velamsund (stavning?) o käka o kolla lite på hästarna.

Söndag: Mormor, morfar, per o magda kom o ut till nacka o fira mamma.

Måndag: Vi var på gröna lund, jag, mamma, pappa, simon, lukas, sussi o henrik. Åkte nya barn bergodalbanan tåget, elefanten, karusellen osv.. hah simon tyckte d var super kul allafall :) Fick även min bror att åka bergochdalbanan me mig trots att han inte gillar åkattraktioner.

Tisdag åkte dom hem på så hela tisdagen o onsdagen har jag tagit de lungt, solat o kollat film osv. Det har gått i 180 hela veckan så jag är slut. Även fast de är superkul att dom är här så är de faktiskt på krafterna o leka me en treåring hela tiden, dessutom sov han i mitt rum. Sussi bah "att ta hand om simon o lukas är nog de bästa preventiv medlet", haha.. Nu ska jag ut och springa o ikväll ska jag o mamma o pappa till waxholm igen o käka.

simon på gröna lund.

lukas, bara 3veckor gammal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0