Träning på g

God morgoon sunshines!
Sitter här o är ovanligt glad, ska gå till gymmet o springa/gå en mil, jag är övermänsklig! haha.. men det vissste ni redan ;) Ska ringa sjukhuset oxå o se om dom har någta tider, för dom är helt efterblivna.. Ända som stör mig denna morgon är alla randoms på fb, förstår verkligen inte folk som blir vän me någon dom aldrig ens träffat elr vet vem dom är.. 14 vänförfrågningar o 12 av dom är från afjhajfh (ja elr något liknande), som man inte har en jävla aning om vem dom är :S  Tycker fb ändast är till för folk man känner eller allafall har träffat en gång. nej nu ska jag sluta klaga o äta min älskade hallon till frukost, är ledig idag så man kan inget annat än älska denna dag. puss på er!

jag gör sexigaste minen, har ingen lust att bjuda på det idag.
bilden är från förra veckan & från hannas blogg. jag&emelie :)


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaa, men vrf ta bort minen :( den gör ju hela bilden xP

2010-01-31 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0