rääänsning

Ränsar min garderob me munktröjor, det är katastrof. Jag har runt 50 tjocktröjor, det är helt sjukt. Fast dom flesta är ju gamla kss, canada, skoltröjor osv. Så tänkte slänga bort dom. Jag älskar ju munktröjor faktiskt! men jag får nästan dåligt samvete när jag tänker hur mkt jag slösat på bara tjocktröjor, aja iofs har ju faktiskt inte jag betalat alla ändå, haha. Nej nu måste jag fortsätta, men det finns flera jag vill spara, som en från ett fint märkre från italien även fast den är för liten nu, haha :/ pussar!

Kommentarer
Postat av: johanna

RENSNING äre faktiskt:D

2010-01-30 @ 18:30:11
URL: http://jowhe.tumblr.com
Postat av: Anonym

neeeej släng inge sälj, de är ju fina tröjor!

2010-02-02 @ 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0