Nyårsdagen!

Hej på er!
Igår var vi hemma hos mig och lagade tre rättersmiddag.  Jag o caroline tänkte ha lösögonfransar, men vilket helvete det var, haha. Så vi fick tyvär dissa den idéen. Tolvslaget befann vi oss vid kungsan, skansen hade sjukt fina fyrverkerier! Vid två kom vi tillbaks hem till mig fast utan hannie då. Så spelade vi tvspel o massa annat, vi kom allafall inte i säng förns halv 7. Min brorsa tycker de är så kul att reta mig så han ringer såklart hem klockan 11 o håller på, sen ringer mamma kl 2 o bah "du måste köpa födelsedags present till pappa", jobbig familj man har. haha.. Min vid tre hade allafall allihoppa kommit upp så lagade vi scons o tog de lugnt. Varit o handlat mat nu och kollar på film, är alldeles dööd. Men jag laddar upp lite bilder på fb & bloggen senare. Hoppas ni allafall hade en jätte bra nyår. Det sägs ju att restan av året blir som nyår så.
PUSSPUSS!

Grattis min älskade kusin Ida som blir 18år idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0