Lördag

Vet ni vad jag gjorde imorrse? jag gick ner i tid till tunnelbanan & var skit nöjd me att jag skulle komma i tid just för att jag aldrig gör det. Sen efter två stationer märker jag att jag åker åt fel håll, haha asså jag vet inte hur jag lyckas så jag fick byta i kista o sen åka tillbaka hela vägen, så suurt! Bion var allafall helt okej, men dom andra disney filmerna är bättre, men hur mkt mer o popcorn som helst så jag ska inte klaga :) Sen fick vi lite godis o såpbubblor, hah. När filmen var slut kollade vi lite på stan & jag köpte den här tröjan, skit fin! Så nu har jag äntligen bestämt mig för att rensa mina kläder, har alldeles för mkt som aldrig används så ska skänka bort lite till mina vänner bara för jag är så snäll.
PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: hanna

schomah gooohd!!! D: Världens finaste tröja ju! :''D fan att du hittade den innan mig maja :( <3

2010-01-31 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0