Lista

JAG ÄR:

Blyg: me nya människor.
Smart: Såklart :)
Långsam: Nej
Tålmodig: Nej inte alls
Stressad: Ne inte längre
Öppen: Nej, elr för nära.
Positiv: För det mesta
Rolig: Hahah lätt ;)
Ansvarsfull: yesbox
Söt: sötast

JAG HAR:

Svikit en kompis: Ja, någon gång
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja :)
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Haha på skoj
En kompis som vet allt: Inte allt, men mkt.
Berättat hemligheter: nej såklart inte
Blivit sårad: vem har inte..
Haft stadigt förhållande: stadigt o stagigt, hah. men ja.
Krossat någons hjärta: säkert, men hoppas inte.
Gett någon ditt hjärta: Ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja annars är det lite onödigt
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: typ, elr jag trodde jag älskade.
Varit otrogen: Nej
Opererat mig: Ja
Cyklat omkull: Ja haha
Sjungit i duschen: yees
Hoppat bungyjump: nej, men vill.
Fobi för något: ja, mest för mörker.
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Jaa
Sagt att jag hatar någon: Ja

FAVORIT:
Låt just nu: har ingen
Pryl: mobilen & ipooden.
Film: Sagan om ringen triologin.
Bok: Harry potter, hahah.
Lärare i skolan: iiingen
Plats: vet inte riktigt
Frukt: mango elr vattenmelon
Dricka: colalight
Ha på mig: ingenaning, det växlar.
Snacks: ostbågar 

LIVET:

Svart eller vitt: Svart
Skriva eller tala: Tala
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: När jag pluggar för storaprov, haha.
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Beror på
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap?: vänskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0