Inte min dag.

Idag har det inte varit min dag någonstans, äcklig mat, ramlat, skrapat upp handen, spillt yogurt över hela mig, brytit nageln, ja listan kan bli oändligt uttråkande. Fysiken var det ända roliga. Jag o bästis kom fram till att de är såå synd om mig. Dessutom är så jag så förbanad på min mamma, jag ska ju få ett träningskort av henne men ist för att betala 4000kr (som jag tycker är bäst & smartast) väljer hon att betala 12000 till mig, sen säger hon att hon inte har pengar, åh så frustrerande men hon får skylla sig själv för nu har hon lovat. Jag vill bara lägga mig i sängen o gråtaa för jag är så trött på måndagar. Inget har gått bra idag. Lovar att jag hade en sån dålig dag bara för jag har blå jeans på mig för första gången på månader. Nu ska jag möta pappa o handla mat, har satt på mig mjukisar o de känns redan bättre, haha!


PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0