God natt!

Igår var jag tvungen o vänta två timmar på bussen i rättvik, vi fick åka idre bussen halvvägs för de var fel på våran buss. verkligen jätte kul -.- så bussresan tog 9tim ist för 7. Men alla säten hade små tv och massa filmer så jag överlevde. När jag kom fram var mormor, morfar, mamma o pappa i stugan. Dom hade lagat sjukt god mat sen fick jag pengar för min morfar tyckte så synd om mig, hahha så snäll :) Idag har dom åkt hem och vi har åkt skidor i hunsfjället hela dagen. Orkar inte skriva så mkt, är astrött. Kmr inte vara bästa uppdateringen direkt förns på torsdag, du är jag hemma igen and back to school. Lovar att jag ska ladda upp nyårs bilderna snart! Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0