Bio

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Vad jag gjorde igår kväll förblir en hemlis, thihi. Som jag & stephanie satt o diskuterade för några dagar sen, det börjar bli lite tråkigt o skriva blogg, för jag vet folk i min skola (några randoms), folk som jag umgicks me förut, folk jag bara allmänt inte gillar osv läser min blogg. And I don´t like it, menmen det är ju smällar man får ta när man har en öppen blogg. Allafall då kan man inte alltid skriva allt man vill skriva för att minnas, funderar på att göra en till blogg där jag skriver allt & bara ger ut lösen + användarnamn till vänner, hum? vi får se.. 

Har sovit hela dagen allafall & ska snart till kista och se snabba cash, hoppas den är bra! Vanligtvis brukar jag ha söndags ångest just nu, men inte idag :D Är ledig både på måndag & tisdag, underbart!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0