Bilder från playahead.

Eftersom playahead lägger ner så sitter jag o sparar dom typ 400 meningslösa bilderna jag har där. Men vilka minnen man fick när man kolla igenom dom, alla pressar man gjorde till personerna man alltid trodde man skulle hänga ihop me, herregud. Jag hatar endel av bilderna, men jag bjuder på det här det var ju trots allt länge sen!

Medlem sen 2003-01-22.
Imorron har jag haft pea i 7år.


Bilderna är från 2006, 2007 & 2008.


Bild från 8an på carro&hanna, trodde aldrig ni skulle betyda så mkt för mig!


Bild från 7an me mig & stephanie, so hot!


Jag hade en nära vän från gbg, tyvär ses vi inte längre.


jag & erika på sommar 06


jag & carolien i sälen 08
(ni som önskade en bild på mig osminkad, här har ni)


Jag fyllde 16år


sommar på granbo 06, det var tjejmaffians sommar!




Jag & stephanie flummade runt på DN galan, 07.


Jag & älskling var i sälen vintern 06.



Det var året 07 & jag träffa världens finaste!





jag hade en "bästavän" våren 08 som jag alltid var me.





 Jag var även bra på att ta ego bilder förut.



landställen me brudarna, vissa var mer lyckade än andra.


sen avslutar jag me en bild på personer som jag älskar!

Nu orkar jag inte mer, men det finns 100tals mer bilder från playahead.
God natt & sov gott!



Kommentarer
Postat av: f

Maja haha en av bilderna är tagna i mitt gamlarum :O

pussokram

2010-01-22 @ 08:33:21
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0