Back to school bitches.

När dom flesta andra börjar på måndag ska vi såklart börja på en torsdag.. Jag gjorde inte mkt nytta i skolan, hade bara två lektioner. Men det var kul & träffa alla människor igen, många skratt på lunchen :) Juste jag o miranda förlorade båda våra vad så inga godis, donken, snacks osv nu på två månader, hur ska jag överleva :O På matten låg jag bara o smsa me emilia som satt brevid mig & försökte jobba men jag smsa henne tusen gånger, haha stackan. "emilia öppna din mobil, den kvävs snart :O". Efter skolan gick jag o tränade två timmar o sen dess har jag varit hemma o chillat. PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: ida

låter som en soft torsdag :) jag började också igår, så jävla onöödigt! varför kan man inte börja på måndag istället liksom?! :( fin blogg btw! :)

2010-01-08 @ 11:50:51
URL: http://idathemptander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0