Söndag

Träningen gick bra imorse förutom att mitt knä fortfarande fuckar upp sig :/ sen drog jag o pappa på bowling, det var roligt förutom att jag förlorade.. Så åkte jag hem till hanna, på väg dit så är det någon som knackar mig hårt på axeln och jag vänder mig om o där stå en kort, tjock o sur gammal man och jag blir skiträdd, hahah! Men sen när jag vänder mig om på andra sidan står filippa o sen när vi går o garvar åt mig kmr caroline bakifrån o skrämmer oss båda. Det var allafall skit mysigt hos hannie :) Alla var där förutom melle o vi gjorde fruktsallad o te. Jag offra mitt finger o skar mig så nu har jag dumbo plåster på mig, haha. Jag var mest övertrött så jag o caroline o carro låg i hannas säng o jag tog hannas godesdjur o låtsades att det var den som pratade, hahh helt retard. Garva åt mig själv så mascaran rann, så onarmal kan jag typ endast vara me dom. Blev lite deppig för jag fick faktiskt för mig att de var lördag, menmen.. Mamma har kommit hem nu så de är skönt :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0