tråkigt

Jaaag haaaar tråkkkkiiigt, jag var bara tvungen o säga de. Suttit hemma hela kvällen o jag har paniktråkigt. Kollat på melodifestvalen o alla låtar sööög förutom den första. Drack min första colalight på en månad, det var heaaven, haha jag som drack de varje dag förut -.-' Sen nu sitter jag o funderar på vilken jävel som skapade "vibb" knappen på msn, den säämsta uppfiningen någonsin lixom. Sjuuukt irriterande me folk som skickar vibbar när man inte svarar. Juste jag kan berätta att jag pratade me simon idag (min bros barn på 2år), asså sötare unge får man leta efter! Hej maja, gör du? sen börjar han babla om dinousarier (hur de nu stavas?) melodifestivalen, mat o sånt oförståligt o sen bah: hejdå maja, puss o kram puss o kram! Haha en tvååring lixom. Saknar hnm verkligen :) Ne nu ska jag sluta o babla o gå och sova, elr allafall lägga mig o kolla film. puss!


simon o världens bästa faster o gudmor :) (dvs mig själv, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0