Torsdag.

Dagen började me skola, kemiprov som inte var bästa starten på dagen direkt. Sen när jag slutat åkte jag o träna i 2 timmar, sen hem fort o duscha, springa till apoteket och hämta ut tre av mina mediciner eftersom jag ska ju bort en vecka o sedan till ica maxi me mami. När jag skulle åka o möta mamma så ser jag en person jag absolut inte vill träffa på min bussen, jag var alldeles osminkad i mjukiskläder så ser jag personen o jag tänkte först inte gå på bussen, haha. Men nu har vi köpt massa mat till sälen :)! Mamma är så rolig o bah "maaaja ringa steffi, hon är ju ganska kräsen när de kmr till mat".  Ändå så när hon går där o plockar i mat så bah "köttbullar, tacos, godmorgon juice, hushållost osv" så minns hon allt steffi gillar, haha. Så köpte jag några filmer oxå, köper alltid filmer när jag är på ica maxi. Aja nu måste jag packa till sälen o sen ska jag lägga mig o kolla på filmen jag köpte, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0