måndag!

God morgon sweeties!
Hoppas ni sovit gott? idag jag allafall, har mått skitdåligt, menmen tur att jag är ledig idag allafall o kan sova ut! Igår åkte jag på dagskryssning me mina föreldrar, det var helt okej. Fick lite saker så jag blev glad allafall :) Köpte mina första converse någonsin, fast låga såklart. Idag ska jag bara chilla, fast jag hör johannas ekande ord i huvudet "maaaja, jag hoppas du börjar plugga nu", haha! Nej nu ska jag gå o träna, vi hörs senare. puss på er!

Foundation från cliniq
Mascara från lancome
Converse
Tuggummi & choklad!


Kommentarer
Postat av: miranda

choklad? :O :P

(Y) på converse :D

2010-02-08 @ 14:24:22
URL: http://smilesmakemydayblogg.se
Postat av: amanda

Fin blogg!

Hur många besökare har du? :)

2010-02-08 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0