God natt.

Hejsaaan!
Åkte till solna station efter skolan där pappa hämtade mig och jag stod o höll på att frysa ihjäl. Jag tror seriöst de är något fel på mig för man kan inte frysa så mkt som jag gör. Aja sen efter 1.5 timme var vi framme hos mormor o morfar, som de vanligtvis tar max 30 minuter till.. jävla trafik. Vi åt, fick tårta osv så de var mysigt :)

Idag har jag gått 5/9 av hela gymansiet, sjukt vah? :O Sista dagen på period två är över så på onsdag är det nya lektioner som gäller. Men imorron är jag ledig :D så jäävla underbart! Ska bara sova, plugga o träna och absolut inte ge mig ut i lokaltrafiken. Nu ska jag sova för jag är helt sluuuuut. puss på er!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0