God morgon!

Kollat på vakna me the voice som vanligt, börjar ju inte förns halv ett på fredagar så ;) Efter skolan ska jag till emelie som fyllt år, så jag kmr nog vara alldeles för död när jag kmr hem. Sen imorron ska jag ju upp tidigt för jag och stephanie ska ju till säääälen tsm :) Men datan följer med så ni får update när jag är framme! Hon och jag är ju alldeles galna i skidbacken så de kmr bli aaamazing! hah sist när vi var uppe fastns jag i en snödriva på ett berg o hängde bokstavligen upp och ner, en annan gång åkte jag rätt in i ett trä me huvudet före så jag ramla och stephanie dog av garv, en gång åkte vi och tre andra killar knattelift tsm, hahah. vi har så sjukt mkt roliga minnen från sälen!


PUUUUUUUUUUUUUUUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0