God morgon :)

Sitter o har webbdesign just nu, vill bara att de ska ta sluut. Sen har jag två lektioner kvar o så slutar jag :D Då ska jag hem o ta en powernap o sedan åka iväg o simma. Jag vet att min blogg blivit tråkig o bildlös. Men det är bara för jag aldrig orkar sminka mig längre, jag tränar 3-4 gr i veckan o pluggar, så när jag väl har tid prioriterar jag mina vänner o ligga o kolla på tv, haha. Men i promise jag ska bättre mig! Juste jag är asglad för jag har upptäckt radion på min mobil, det är en helt egen ikon men efter som jag är så upptäcker emilia den åt mig efter mer än ett halv år, haha! PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Emilia

hahaha<3 Love the radio ;P

2010-02-04 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0