back again!

Äntliiigen hemma! Simmade en timme, visst är jag duktig? (a) men mami tycker jag är så fjantig för jag börjar babla om hur äckligt vattnet man simmar i måste vara, tänk alla småbarn som kissat, sen måste man ju svettas när man simmar även fast de sköljs bort direkti vattnet? hah usch får rysningar jag bara tänker på det. Man kan ju fråga sig vfr jag ens går o simmar, hah. Det var allafall trevligt o träffa en av mina sysslingar, vi måste verkligen ses oftare! :) Nu är jag hemma o ska bara kolla på tv och ta de lugnt hela kvällen, ska bli riktigt skönt! Imorron kommer jag inte kunna blogga på hela dagen, just so you know bitches ;) <3


en liten bild från idag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0