Söndag

Ett tips bara gå aldrig ut om du har feber. De sluta me att jag mådde illa (jag mår typ aldrig illa). Vi fick stå i kö till lobby i en jävla timme o sen tränger en snubbe sig som suttit inne i värmen på donken i 50 mintuer, så jag dampa. När vi väl kom fram så var kl typ 5 minuter över 12 så då skulle vi tydligen betala men bra som jag är övertalade jag vakten att vi skulle komma in gratis :) haha snäääääällla & vara blond fungerar väldigt bra. Lobby hade världens sämsta Dj jag hört och endel jobbiga människor men även massa kända ansikten så kvällen var väl okej men jag mådde tyvär inge bra, inte så konstigt kanske. Idag har jag varit helt förstörd + att jag fått ögoninflammation men jag gick ändå till julmarknaden me mami i gamla stan. Såå jäkla skönt att jag e ledig imorn då måste jag vila upp mig o bli frisk! puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0