Söndag

Har legat i sängen hela dagen o kollat på film och försökt att plugga. Igår var jag hemma hos Niklas med massa andra eftersom han fyllde år :) Vi käka och spelade något spel som han fick i present. Sen skulle dom flesta dra ut men de sluta me att jag, mirre, niklas och max drog ut, vi hamna på ngt förkrök ställe och sen skulle vi till the bridght men eftersom ingen av oss hade varit där innan virrade vi runt i 10 minus i en halvtimme o då var klockan 2 så ingen var speciellt taggad längre o pallade inte betala för en timme där så vi drog till mörby där jag blev hämtad av världens bästa föreldrar som gjorde tee o mackor till mig när jag kom hem, haha :) Tyckte mest synd om niklas eftersom de vah hans födelsedag menmen jag o mirre ska dra me hnm på en helkväll så :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0