JULLOOV!

Jag vakna halv 10 o upptäckte att jag skulle gå om en halvtimme så jag stressade ihjäl mig nästan o går ner för att ta TVÅ bussar tidigare än vad jag behövde. Men ist fick jag sitta på den jävla busshållplatsen 30min i 14 minus för bussen var inställd o när jag väl kommer fram till solna station så missa jag tåget eftersom andra bussen var försenad och jag tänkte ja men de e lugnt jag kan ta 10.57 tåger då hinner jag precis men nu råkar de vara så att de tåget var försenat till typ 11.15 o då börjar min julavslutning så jag vände hem så efter 70 minuter han jag till solna station och de som vanligtvis tar 20 max. Gissa om jag hatar SL just nu... Ska på en fika nu  med min älsklings carro om SL tilllåter mig att komma in till stan :) puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0