Julklappar.

Jag har inget bättre för mig så jag kan visa mina julklappar. Ska ha minijulafton vecka två me min bror och hans familj så jag lär väl få något då oxå. Fick en silvergaffel oxå men den har mamma så.



Greys anatomy boxen <3
pensel, nagellack, mot slitet hår och mascara.

Örhänhen, sjukt fina enligt mig!

Ögonskugge sätt från vivaladiva.

en kopp.

en grej jag ska göra me mina kusiner, pengar och presentkort.

min fina mobil med världens finaste bakgrudsbild ;)

Ingen julklapp, de jag köpte igår fast mamma betala ändå (a) haha.
De i mitten är som ett sånt rött SL vodral fast i skin och fler fack,
har alltid allt i mitt SLkort så de passa perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0