Hemma från kryssningen.

Spårad natt för mig kan man lugnt säga, mina nya klackskor är trasiga. Roligt hade allafall mina flickor åt mig när vi är i en killes hytt i säkert en timme o han o jag blev bästakompisar enligt mig dåra, haha. sen ska vi gå och leta rätt på caroline o så går vi i korridoren och jag vänder mig om o ser killen me antingen filippa o hanna (minns ej) och frågar "vem är du?", haha asså jag blev mobbad för den hela kvällen. What happens on the boat stays on the boat så nu ska jag inte dela av mig av mer pinsamheter och händelser. För kvällen var inte lugn en sekund för mig var i säng kl 7 o så vaknar jag 10 jättepigg tyvär var ingen annan de, hah. puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0