God morgon!

Jag har ingenaing om varför jag ens är uppe, har bara sovit 4 timmar.. Igår var vi hemma hos stephanie o spela ölspel, käka osv. Så drog vi till nype o var där ett tag tills alla en efter en blir utslängda förutom stephanie men klockan var ändå typ 2 så de gjorde inge för vi tänkte ändå gå till Lobby. Jag sätter aaldrig min fot på lobby igen, aldrigaldrigaldrig. Så om ni ska dit bry er inte ens om att fråga mig. Min förra helg på lobby var inge vidare och igår var det en ääckligt patetisk fattig människa som snodde mig mobil. Hur packad jag än är så är jag ett väldig kontrollfreak när det kommer till att hålla reda på mobil, nycklar, slkort och pengar. Så igår när jag såg att min väska var halft öppen så fatta jag att ngn hade snott den. Så jag tappade all lust o så ringde jag mami så fick hon hämta mig. Innan dess var kvällen rolig men jag är ändå så jävla arg.. Inte över mobilen i säg mer att ngn tagit något från min + att mitt minneskort från typ 2005 satt i. Aja nu ska jag väcka min mami, jag vill baka lussbullar :) haha. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0