Torsdag!

Igår ringde min bästavän carro o bjöd mig på råsunda, min man (zlatan) spelade där så, haha. Det var sjukt kul, skotarna var så sköna me säckpipa o allt, haha. Idag träffade jag hannii så käka vi ute och så skulle hon hjälpa mig med matte men de slutar me att jag ligger i jäspar o somnar på henne, hah. Innan dess var jag bara me mina arbetskamrater o vi låg bara o snacka som alltid. Ah elr jag o ann-sofi skrattade nog mest bara :)

Imorgon ska jag träffa caroline som jag inte träffat sen i maj, vi ska till vårat stammis ställe o dricka milkshake. Sen ska vi såklart göra massa milkshake o mysa hemma hos henne! Vitlöksbröd, maltesers, frappe o sånt, tradtioner är viktigt! Gud så jag saknar henne :)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0