Tisdag

Idag har jag lyssnat på gamla låtar, varit på sittgympa, fikat osv. Killen i kafeterian var avundsjuk på oss för vi har asslapp jobb, hah. Det har faktiskt varit riktigt roligt, allafall när jag o dom två killarna stod o torka samma bord hela tiden på två våningar, hah låter skittråkigt men gud så jag skratta. Sen måste jag säga ann-sofie är nog världens trevligaste människa, är så glad att jag får jobba me dom! Men just nu sitter jag o grinar, hah. Asså seriöst, jag ramla i trappan på väg hem o jag har gjort illa mina tår riktigt mkt. Dom är alldeles blå o jag kan inte gå elr vicka på alla :O aja nu ska jag lägga mig o tycka synd om mig, de är jag bra på. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0