Helgen

Sov hos caroline i fredags. De var hur mysigt som helst, massa godis o skräckis. På lördagen chilla vi bara, bada, kolla film osv o sen drog vi till the voice. Sjukt mkt folk men vi hamna nästan längst fram ändå, hah. Florida var helt klart bäst. Lite besviken bara för jag inte fick höra min favolåt från en artist bara :'( Sen mötte vi hanna & drog till donken o sedan cafe 60, hah tjockiisar :) kom hem very lat o sov bort söndagen men sen tvingade jag mig själv o möta min underbara hanna som hjälper mig med matten!

Idag har de bara varit jobbet o så var jag me mina jobbarkompisar en stund efter :) Juste vi fick våra sheman hem igår för första perioden i skolan & jag har bästa shemat eeever, bara de att jag inte har lunch me niklas, miranda elr hanna så jag är sjuuukt ledsen för de :/ aja ska försöka lösa de!
PUUUUUUUUUUUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0