Sälen!

Hej på er!
Jag vet att de har varit sämsta uppdateringen, men jag har inte haft en data förns igår. På långfredagen åkte jag, carro och hanna upp till min stuga i sälen, vi har haft jätteroligt och fint väder och åkt skidor hela dagarna. Det blev dåligt me bilder men eftersom dom jag har befinner sig på telefonen så får ni se dom när jag är hemma för jag har glömt sladden. Igår åkte hanna o carro hem o min mormor o morfar kom. Så idag har morfar och jag bara åkt skidor och fikat en miljon gr typ. Sen på fredag kmr mami och pappa hit o då åker mormor o morfat hem, haha. saknar min mamma faktiskt, så jag längtar till fredag! Har inte mkt mer o säga, men ni får höra mer från mig senare, pusssssssss darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0