ooonsdag!

Redovisningen gick bra, så jag hoppas provet snart går lika bra! Har jätte panik inför de för jag kan ärligt säga att jag inte gjort mitt yttersta men jag säger som miranda sa igår " Om man pluggar blir man besviken om det inte går bra och man har slösat massa tid men om man inte pluggar vet man redan att det inte gick bra &  man blir asglad om det nu skulle gå bra ändå" ahha så klockrent! Efter skolan ska jag till nacka o träffa nelly, det blir super! Vet inte vad vi ska göra men vi har alltid kul så. Ska bo i nacka nu i 4 nätter och jag har två jättestora resväskor me mig, mamma skällde till o me ut mig imorse o sa att de var fel på mig, haha. puss!


Kommentarer
Postat av: miranda

hahaha det är en av mina bästa bortförklaringar! :D <3

2010-04-28 @ 18:05:02
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0